kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web 2.0 tarzını benimsemenizi öneririm. Artık güncel tasarımlar bu yönde isteniliyor. İyi Çalışmalar.
Yorumunuz için teşekkür ederim yanlız,benim tarzım pixelist ve soft oldugundan yeni çalışmalarda pek bi tarz değişikliği olacağını sanmıyorum tekrardan teşekkür ediyorum,konu güncel'dir.