ozullu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım sade ve güzel görünüyor . size akıl vermek gibi olmasın ama bir birine yakın 3 tane menü içerisinde anasayfa gibi menüler mevcut , kullanımı kolaylaştırmıyor aksine amatör dedirtiyor, bu gibi noktalara dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Yorumunuz için teşekkür ederim , diğer çalışmalarımda dikkat'e alacağım.