Madem kullanmıyorsun sen niye hoplayıp, zıplıyorsun. Kullananların sorunudur bu.
Arkadaşım forum mantığından bir habersen sağ üstte çıkış yap düğmesi mevcut. Yok forum nasıl kullanılır biliyorsan saçma saçma mesajlar atmadan önce
gözünle oku
beyninle düşün.
Konuyu düzgün okursan eleştirilen sayyac.com hizmeti değil attığı reklam mailleri. Bu da bir internet kullanıcısı olan benim her türlü yorum yapma hakkımın olduğunu gösterir.
Belli ki yaşın genç kanın kaynıyor ama yanlış yerdesin. Enerjini dışarı vurabileceğin
başka mekanlar var.