timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel ve yeterli bir cevap. Spam'ın da ne olduğunu CaLViN açıkladı.


Madem kullanmıyorsun sen niye hoplayıp, zıplıyorsun. Kullananların sorunudur bu.


Kuralları okuyormusunuz sanki üye olurken. Adam oraya üye olan herkes siteye 10.000 TL bağış yapmak zorundadır yazsa kimse farkında bile olmaz. Bırakın bu kadar da beleşçi olmayın. Sırf bu beleşçilik yüzünden extremetracking.com gibi müthiş bir sayaç sitesi kapatıldı.
Okumadığımı ispatlayabilirimisin? Sitelere üye olurken senmi yanımdaydın?