strongforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S.a Botu Çalıştırabilen Varmı Ddizi Botuda db hatasi veriyor bir türlü çözemedim elinizdeki botlar herhangi biri calisiyorsa lütfen burdan paylasabilirmisiniz...
db.php dosyasında veritabanı bilgilerinizi doğru olarak doldurdunuz mu?