Twitter kardeşliği isimli bir proje başlatalım diyorum

Artık bir çoğumuz bloglarımızda twitter eklentisi kullanıyoruz ve birilerinin bizi takip etmesini istiyoruz. Böylelikle blogumuzda ki yenilikleri vs. duyurmak daha kolay oluyor. Bu mantıkla twitter kullanan arkadaşlarla bu konu aracılığıyla birbirimizi takibe alalım diyorum. Twitter'ında blogunda ki yenilikleri yayınlayan arkadaşlarla başlayalım diyorum, hem ziyaretçi sayımız artar hemde birbirimize katkımız olmuş olur.
Bilmem katılan olur mu? Twitter adresim aşağıda takibe alan konuya yazarsa takibe alırım bende
http://twitter.com/grafikadam