Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun bir sure once rodosweb in baya bir musterisi hacklenmişti ama hala aynılar galiba geçmiş olsun
peki hocam bu server'ler için güvenlik yokmu yani c99 shell r57 shellere önemlem alınmıyormu zaten bu c99 r57 shell herkesin basına bela olmus