Videoyu paylaşan olarak savunma yapmana gerek yok rahat ol.Gir youtubeye bir bak bakalım kaç tane varmış..Önemli olan gerçekçi veya kadronun çok oluşu değilki önemli olan yapmacıksız kopyasız orjinal bir çalışma yapmak...Buna harcanan zamana ve emeğe başka çalışmalara harcasalardı en azından orjinal ve çekilmemiş bir şey çıkarmış olurlardı.....