Söyle bilgilendirme yapayım yazmadan önce sogo tamam Türkçe repin babası.
Alper Apa ise DEDESİ.

Simdi 1989 yıllında bu Alper ağa baslıyor Türkçe ritmik Amerikan şiir i o simdiki rap in acılımı onu yapmaya.

1995 yıllında Türk, Alman, Küba lı 3 millet 'den kişiler Cartel oluyor Almanya ve Avrupadan sonra Türkiye giriyor MTV Dünya kanalında Türkiye değil haftalarca kalıyor 1 milyondan fazla albüm satıyor.
Millet onu dinliyor ama bu sago 3 kere ras geldim yok cartel söyle alakura yok cartel ile tanıdı ama ben geliştirdim CARTEL üyelerinden hiç bir kimse sogo söyle böyle demedi hatta hatırlarsanız hatırlamayanlara video vereyim Alper ağa Sogopayı takdir bile etti!
Düşünün artık sogonun demedi kalmadı Cartel'e eğer Cartel olmasaydı Türkçe ritmik Amerikan Şiir i o rap dediniz olmazdı ama Türkçe okundu gibi yazılıyor o zaman Tükçe rep diyorsanız konuşmalarda lütfen Türkçe rep yazın.

Cartel 1 numara bu değilmeti değişmez bakın hala telefonumda şarkılar var Cartel karma albümü kendi şarkıları bitti sırada maNga var bakalım sogo ne halt yiyecek!

* Sogo, Ceza , Fuat Cartel'e saygı diye diss atan kişi CARTEL ÜYESİ DEĞİL SADECE ALMANYADA OLAN TÜRK REPCİ.
forumda geçen bir kaç kişi onu cartel üyesi sanıyordu.