Berbat olmuş bence..o kadar uğraş o kadar adam....vs yahu neyi ispatlamaya çalışıyorlar anlamıyorum bunun gibi onlarcası yapıldı..neden kendileri senaryo üretip de oynamıyorlar.Senaryo yazmak zor olmasa gerek..Ortaya orjinal ve özgün bir çalışma çıkartsalar belki de bu çalışma tuttacak ve yeni projelere örnek olacak...Ama bu haliyle kopyadan ileri gidemez ve beyhude emek ve boşuna harcanmış zaman....
bunun gibi onlarcası yapıldı. yapıldıysa yollarmısın ama bu kadar gerçek çimi adamlar herşeyi itinayla ayarlamış yalnız karakterler uysaydı hadi neyse

bence bugüne kadar yapılmış en kral video.