Mavili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bindiği aracın, tavsiye ettiği aracın özelliklerini yazabilir mi acaba ? Ben hem Peugeot hemde Opel kullanan birisi olarak Peugeot öneren arkadaşların Opel karşısında nasıl Peugeot önerdiklerini merak ettim açıkçası. Sanırım Peugeot öneren arkadaşlar ilk önce görselliğe önem veriyor.

17-18 Peugeot'a vereceğinize paranıza 4-5 bin TL daha ekleyin, 2005-06 Model Astra HB alın, keyfinize bakın.

Peugeot öneren arkadaşlar eminim hayatlarında Opel kullanmamışlardır.

İlla arabanın resmini ekleyip iştahınızı mı kabartalım ?
Konudaki en doğru yorum budur herhalde. Opel markası ile peugeotu kıyaslamak saçma geliyor bana