opelin geçmişte çıkardığı birçok model sorunlu.tamircilere git bak opel arabalar doludur
hatta tanıdığım tamirci bu opeller olmasa para kazanamayacağız abi demişti zamanında bana..

peugeot ya gelince, 2000 den sonra çıkardığı kasalar berbat..sadece görünüm ve makyaj var. performans ve dayanıklılık sıfır. aldığın arabada 2 yılda çürükler oluşuyorsa bir daha düşünmezsin..

yeni model peugeot alacağına eski model 98-99 model peugeot 306 al daha sağlamdır

sonuç olarak ikisi de aynı kapı