yok böyle bir hurafe ya

.. bilmediğiniz şeyler hakkında bari konuşmayın, hem rezil oluyorsunuz hem de başkalarına yanlış bilgi veriyorsunuz.
ben de r10 da birilerinden duyduğumu söylüyorum. -rep verme alışkanlığım hiç yoktur ama sen böyle yorumlar yazdıkça ben vermesem de başkaları verir -rep(rep in ne kadar önemi var o da tartışılır gerçi)