birileri nedense doğruları yazdığım, ve yanlış bilgi sahiplerini bilmeden yazdıkları yorumlardan dolayı eleştirdiğim için - eksi rep puan vermişler ve bir kez daha cehaletlerini göstermişlerdir. böyle insanları r10 nasıl barındırıyor?