duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat-Kalite-Performans üçlüsüne göre HP diyorum.
Bende aynı üçlüye göre LG diyorum. Kullandım gayet sağlam bir sıkıntı çıkmıyor. Recep İvedik'in yapmaya çalıştığı gibi sinek bile öldürebilirsiniz.