yorumun için teşekkürler..
klasik etiket bulutunda bi düzensizlik oluyo o yüzden onu kullanma taraftarı değilim, diğer dediklerini dikkate alacam. yada etiket bulutunu kaldırıp son yazılarıda dediğin gibi genişletsem mi