bence güzel bi çalışma olmuş arkadaşım tebrik ederim anasayfadaki etiket bulutunu ajaxlı değil klasik yapsan footere yakın olan yorumların yanına koysan yada yer değiştirsen daha şık olabilir.

En iyisi aşağı bi yerlere al son yazılarımız kısmını biraz genişlet sen tabi bunlar bi öneri en iyisini sen bilirsin