merhaba arkadaşlar, sayenizde yavaş yavaş geliştiriyorum bilgimi.. benim bir sorunum var...bir bilgiye ait normalde 4 tane resim yüklüyorum. fakat bazılarına sadece bie resim yüklüyorum. istiyorum ki resim yüklüyse görünsün yüklü değilse resim yok yazsın. kendi amatörlüğümle yazdığım basit kod:

<%if data("Resim1")=" " then%> yok <% else %>
								<table width="90" height="60" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#999999">
                                    <tr>
                                      <td><img src="<%=data("Resim1")%>" class="magnify" data-magnifyby="8" style="width:90px; height:60px" /></td>
                                    </tr>
                                  </table>
								  <% end if %>