site adını giren eleman için veritabanında sitesini kaydettirip querystring ile id versen? dönen değeri de yine veritabanından çektirirsin.

misal sitene girdim, www.cartcurt.com sorgulattım, bunu dbye kaydedip, sitenize ekleyin kısmına da .....asp?id=site_id yaparak.