bu posttan sonra başka yerlerden de araştırdım, öğrendiğim kadarıyla backorder firması süresi dolan ve düşecek domainin son kayıtlı olduğu firmayla anlaşmalı ise domain düşmeden bize geçiyormuş. anlaşmalı olmayan firmalarda domain düşüp yeniden bize kayıt ediliyormuş. yanlış mı?