Bence total war serisini oynamalısın. Düşük özellikte ise rome total war, orta dereceli pc ise mediaval TW, süper bilgisayarım var diyorsanız Empire TW oynayın. Dünya haritasında oyanıyor hepsi.. Süper savaş taktikleri yapabilirsiniz. Age of gibi topla adamları saldır olayı değil yani.