hocam peki siz şöyle yapabilirmisiniz mesala bir siteden konu çekcem (herhangi gibi sistemden) çekeceğim sitede konular diyelimki konular <title> </title> kodları arasında . botun paneline konular hangi kod aralığında diye bi kutucuk yapsanız acaba olurmu.
olursa 1-2 hafta sonra yazdırmayı düşünüyorum.