Yapılan doğru birşey değil tabikide benim takıldığım başka nokta var.
Şimdi bazılarınız diyorsunuzki biz hakkımızla kazanalım bunlar böyle kazansınlar oh? Hak-hukuk konusu çok derin bir konu, hangimizin sitesinde alıntı yok? alıntı yaptığımız sitelerden izin alıyormuyuz? mesela bir haber sitesi, bir oyun sitesi yada buna benzer herhangi içerikte bir site.. Herşey kendimizemi ait değil. Onun için haktan-hukuktan bahsetmeyelim. Tabiki arkadaşının yaptığı yanlış savunmuyorum yanlış anlaşılma olmasın.
Hocam şimdi o konuyla bu konuyu bir tutmak çok yanlış. Adam resmen içeriği olmayan bir domaine adsense koymuş. Site demiyorum, sadece domain diyorum. Çünkü boş domaine site denmez. Hemde tam sayfa reklamları yerleştirmiş ve face sayfasından gelen hitle para kazanıyor. Alıntı yapan, alıntıda olsa en azından içerik koyuyor sitesine. He alıntı yapıp, daha doğrusu kopyala-yapıştır yapıp link vermeyenlere diyecek çok şey var ama o konu farklı bir konu, bu konu farklı bir konu.