Yapılan doğru birşey değil tabikide benim takıldığım başka nokta var.
Şimdi bazılarınız diyorsunuzki biz hakkımızla kazanalım bunlar böyle kazansınlar oh? Hak-hukuk konusu çok derin bir konu, hangimizin sitesinde alıntı yok? alıntı yaptığımız sitelerden izin alıyormuyuz? mesela bir haber sitesi, bir oyun sitesi yada buna benzer herhangi içerikte bir site.. Herşey kendimizemi ait değil. Onun için haktan-hukuktan bahsetmeyelim. Tabiki arkadaşının yaptığı yanlış savunmuyorum yanlış anlaşılma olmasın.