Öncelikle konuyu yanlış yere açmış olabilirim , ama modemle ilgili bir bölüm bulamadım.
Modeme dün akşam kola döktüm 3 yıldır tıkır tıkır çalışan modem ara ara gidiyor içini açıp üfleyip püflüyorum tekrar çalışıyor ama 10 dakka sonra birdaha ofline.
Sondaki usb ışıgı yanıyor ve daha sonra kapanıyor.
İçini dışını temizledim ne yapabilirim niye böyle olur neden ara ara kapanıyor.
Yorumlarınız için tşkler.