biz silaha para harcamasaydık şimdi olurmuyduk

bide böyle düşün.
Zaten militarist egitimin amacida bunu size dedirtmek. Bizi kesecekler, bize silah lazim fikrinin amaci bu zaten devamli korkutmak...
Bende sana sunu sorayim... Peki
silaha az para yatiranlar yada hic yatirmayanlar olmus mu, kim kesmis onlari?