protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam dogru soylemis. Iki tarafta sidik yarisi yuzunden fakir kaliyor. Bizde halkin buyuk kisminin rasyonel dusunme aliskanligi olmadigindan, cocugunun issiz kalmasinin sebebini kotu yonetim falan sanan coktur. Tabi hukumetlerde yatirim yapacagimiza, silah almak zorudaydik diyemiyor, bu aptalca yaris devam ediyor. Millet fakir kaliyor. Bir hukumet bundan sonra silaha para yok, saglik egitime para koyacagiz dese, 3 aya kalmaz darbe olur. Tabi bunu gorebilen var, was'in dedigi gibi militarist egitimden gecip gorme ihtimali olmayanlar cok buyuk cogunlukta.

Yunanistan bu kadar silah almasa cok daha zengin bir ekonomi olurdu. Biz silah isine son 50 yildir bu kadar para harcamasaydik, simdi cok ama cok daha zengin olurduk.
biz silaha para harcamasaydık şimdi olurmuyduk bide böyle düşün.