heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun aslı varsa bu yunanlılar hakkaten aptal ha istanbul kadar nüfusları bile yok siz dünyadaki tüm silahları alsanız ne olur.burdan tükürsek ordan yarabbi şükür dersiniz bre aptal herifler.
konuyu okudum arkadasın dediklerini düşünüyordum bende
ama bu milletvekili kıvırıyor halkla basa çıkamadılar aylarca halk ayaklandı goz yasartıcı bomba yetiştiremedi dunya yunanistana
yunanistan halkıyla bas edemediği için krize girdi borçlandı.