
Çok severim ülkemin militaristlerini . Haberin kaynağını bilmiyorum ama başlık çok fazla saçma.Konuya yorum yazan arkadaşların çoğunun silahlarla,silah satışıyla , kapitalizm ile militarist eğitim sisteminin kime ne yararı olduğu ile ilgili yeterince bilgili olduğunu sanmıyorum. Yunanistanla Türkiye arasında nefreti sıcak tutup iki tarafa da silah sattılar ,satıyorlar , satacaklar buradan Yunanistanı Türkiye batırdı diyorsak , Türkiyeyi kim batırdı?Söyleyeyim militarist sistem , kapitalizm , silah kaçakçıları , beceriksiz politikacılar...Türkiyenin tüm sorunlarının sebebi buradakilerin hepsi ile bağlantılı. Gerçi millete gaz vermek için yapılmış bir haber olduğu çok açık.Bu haberin bizi asıl ilgilendiren kısmı "Philip Claes, “Türkiye AB reformlarını bir türlü yapmıyor. Geriye gidiş var. Töre ve namus cinayetleri, zorla evlilikler. Kıbrıs’ın işgali devam ediyor. Müzakerelerin sona erdirilmesini düşünmüyor musunuz” diye konuştu. Çek Edvard Kozusnik ise Türkiye ile oyun oynanmamasını, açık ve dürüst olunması gerektiğini söyledi." Tabi militarizmin uyutucu etkisini konuda görüyoruz yine

kimse önemli olan kısımlara değinmemiş.Adamlar Avrupa Parlamentosunda kıbrısı işgal ediyorsunuz diyor siz tükürürsek yunanistanı boğarız modundasınız hala

Tabi istedikleri gibi öttürürler borularını bu uyuyan toplum ile.