ya bıraksın allah aşkına.birtek adanayı salsak silahsız yerle bir olur o toprak..silahlanmışlar pehh

en çok istediğim şey ya şu yunanistan,ermenistan ve amerikayla şöyle savaş çıksın...aaah ah..eski günlerimize dönelim