Konu
ne tür bi dükkan açmayılıyım ?
12-02-2010, 11:43:48
#34
voL
sechkine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
go kart var ya. hemde manyak işlio. ama kışın gitmio :S donuo arabalar xD sivasta
Tüh geç kalmışsınız