Arkadaşlar belirtmiş ama özellikle belirtmek istediğim diğer bir ayrı mevzu şu.
Null vbulletin script kesinlikle önerilmez ancak açılmayıda engellemez şikayet gelmediği sürece. Çünkü script anlaşılmamaktadır bilen bir kesim olmadığı sürece..
Türkiyede bulunan firmalarda lisanssız kullanıcı kabul etmiyor çoğunlukla.