Ardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xx.xxx tl yazıyorsunuz profesyonel gibi görünmeye çalışıyorsunuz sanırımda o aspx nedir uzantı olmasın sakın asp.net dildir aspx uzantısıdır.
olur öyle şeyler arkadaş her dilde yazılım yaptığını ifade etmeye çalışmış ama profesyonellikte bi yere kadar herpimiz insanız