ByaLMoRa34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,
Elinizde İşinize Yaramayan Domainlerinize Talibim
Süresi Fark Etmez.
Lütfen Elinde Boş Olanlar ile PM - MSN.. ile Görüşebiliriz !
Lütfen Ücretsiz Vericek Arkadaşlar Mesaj Bekliyorum,
Herkese Teşekkürler.....
Helal Be
İnsan Birazcık Değiştirir Hiç Yokdan Direkt Benim Mesajı Almışsın