peki arkadaşlar benim elimde iki tane dosyam var birini her dakika da diğerini ise 3 saatte bir çalıştırmam gerekiyor bunu nasıl yaparım arkadaşlar burada bir sürü kutucuk var boş mu bırakıcaz nasıl yapıcaz.