Adananın neresinde açılıyor,Cidden güzel bir projeymiş eğer gerçekten güzel olursa Akdenizi alabilirsiniz hep böyle bir düşüncem vardı.Hangi Firma Çalışan kimler detaylı bilgi alabilirmiyim