ben 2 firma biliyorum 1 tanesi 20 backlinkle lider
Diğeri ayda 1 lira harcıyor.Nedeni;
Rakipleri de boş durmuyor,hele 1 rakibi uzman seocu bulmuş amerikalı üniversite sitelerinde editörler sayesinde link alıyor imiş.bu yüzden sürekli reklam ve yeni link almak için.Link alınan yerler kaliteli olunca o derece para gidiyor.Ve ayda 300 bin dolar cirolu yerin %40 ı iinternet sayesinde oluyorsa 1.000 tl devede kulaktır.
Ve seo bana göre kalite=backlink ile olur
Kesinlikli katılıyorum.
Bir çok seo danışmanının iddia ettiği ve hem fikir olduğu bir konuda var.
Sayfalarınız table ile kodlama yerine w3c uygun şekilde div ile kodlattırmanız lazım vs. derler.Halbu ki table ile kodlanmış bir sitede w3c uygun hale getirilebilir.Div kullanmaktaki amaç değil SEO ya uygunluk.Gerekli tagların gerekli yerde kullanılması, gereksiz tagların kullanılmaması ve bu da semantic kodlama mantığını oluşturur.Ama bir çok arkadaş bundan habersiz html bilmeden seo danışmanlığı yapanlarda var, html bilipte seo danışmanlığı yapanlarında ne kadar yaptıklarını tahmin edebiliyorum.
Konu çok geniş, sadece bu sektörde öyle uç bucak bilgilerin varolmadığını birçok kişinin bu sektörü büyüttüğünü ve kendilerini yüksek gösterdiklerini ve böyle bir nimeti biliyorum yapıyorum deyipte başka firmalara çalışanlarını anlamak lazım.Bu işi yapabilen biri SEO+Ticareti birleştirip danışmanlıktan çok fazla miktarda paralar kazanabilirler fakat.......
konunun seo yapan kişiler tarafından rekabet ortamına dönüştürülmesi, kıyaslama yapılması, mantıksız ve saçma bir durum.
Konuya yazan biri olarak üstüme alındım bu cümleyi, rekabet ortamına dönüştüren benim cümlelerim ise bilin ki seo danışmanlığı falan yapan biri değilim.Tek yaptığım çok şey bildiğimi anlatmaya çalışmak değil, çok bildiğini söyleyip hiç birşey bilemeyenlerin gerçekten hiç birşey bilediklerini anlatabilmek.