Arkadaşlar Üzülerek Acıklamak isdiyorumki Admin Arkadaşımızın Sitesine Onlarca Yorum Yazılmış.

Neden Biz Sitelerimizi Tanıttıgımızda Yorum Alamıyoruz İlla Bizdemi Admin Olalım

Zoruma Gitti Açıkcası