aska_surgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence önermem hiç hoş olmuyor ben adeta gıcık kapıyorum 10sn bekleyin deniyor 5 dk. bekletiyor ana bi açılıyor fragman yada film 50 parça :] yinede sen bilirsin

Not: Temanda Cıvıl Cıvıl Maşallah Edit: Konulara mesaj yazınca sayfa yenilenmese daha hoş olur
Ben 10 sn den fazla yapmıcam ayrıca tek part filmlerimin %95'i fragmanda eklemiyorum.Ayrıca tema için yaptığın yorum içinde Teşekkürler.Mesaj yazınca sayfa yenilememe için eklentiyide kurarım sırf senin için