Demekki seni de başkaları şikayet ediyor ve gerçekten kötü bir huy ispiyonculuk ama 3 hafta hergün mesaj atmanızı anlamıyorum.Google bu ülkede çok dolandırıcılık var çok geçersiz tıklama ama birbirlerini ispiyonluyorlar diyip fazla mı kazandırıyor yoksa daha da mı düşürüyor oranları biri bana açıklasın lütfen.Neden başka ülkelerde oranlar bizimkinden yüksek?