3 haftadır hemen hemen her gün şikayet gönderiyorum.Hiçbir sonuç yok.Bize biri 2 tık fazla atsa biri acımaz.Ama buna nedense hiç bir şey yapmıyor.
Reklamlarıda iframe ile burdan çekiyor ne kadar yüksek veren keywords varsa döşemiş:
http://eskizreklam.h0sthq.com/invest/invest.html