Vbulletin forum sistemi eğer amerika da bir datacenterda barınıyorsa anında kapatırlar.

Avrupada ve ülkemizde ise amerikadaki gibi değil daha töleranslı.Ancak şunu söyleyebilirimki vbulletin iyi bir sistem ve düşündüğünüz proje ne olursa olsun orjinal kullanın.

Benim o kadar param yok diyorsanız null haline hiç bulaşmayın.Ben yıllarca smf kullandım, tavsiye edermiyim evet edebilirim ancak iyi optimize etmeniz lazım.

Sallama whois saçmalıktır riski çoktur

1- Domain elinizden gidebilir (İcan veya kayıt firması whoisde olan isim ile ilgili kimlik bilgileri ister siz bunu sağlayamazsanız o domain uçar gider)
2- İsterlerse sizi bulurlar sonuçta ödeme yapıcaksınız ve ödeme bilgileri sahte olamaz.
3- ftpye girip dosya atıcaksınız sitede geziceksiniz bunlar hep bir izdir, ve whoisi sallamak çözüm değildir.

Velhasıl mp3 sakat iş yapıcaksanda Türkçe yapma Türkçe yayın yapma Türkiye den host ve domain alma.