Hocam normalde bu tarz scriptlerde üyelik de oluyor ama ben domain sahibini siteye bağlamamak için üyelik kullanmadım. Teklifler mailine gidecek böylece anlaşmaları durumunda satış gerçekleşir. Domainlere yapılacak yorumların bir artısı olacağına inanmadığım için yorum bölümünü hazırlamadım ama önerinizi bir kez daha düşüneceğim. Teşekkür ederim.