Merhaba arkadaşlar,

ingilizce
site açtım adsensede yeniyim..
Bugunki oranım

310 8 2,58% 18,18 $ 5,64 $

Yani 8 Tıka 6 $'a yakın bir rakam verdi. sizce ingilizce bir site için iyimi yoksa kötümü, yerleşimle bir alakası olabilir mi ?

yada ilerki günlerde ban sebebimi?