Earth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açmışsın uzattıkca uzatıyorsun arkadaşım insan olmayı ögren gereksiz yere laf yetiştirme. diğer arkadaşlar eğer ki bir laf ediyor ise mutlaka bir bildikleri var demektir neden kimse gereksiz yere sana laf yetiştirsin? demekki bir şey varki akıllarında ima etmeye çalışıyorlar kimse enayi değil ki parasını kaptırsın görüyoruz her gün o kadar çok şey oluyor bunlara bir son verilmesi gerekiyor bunun için herkes kendine göre siper almış çok görmemek lazım hesap onaysız karşı tarafa geçersin eğer ki kur uygun olur ise oda sana ödemesini geçer senin yarı yarıya vermen lazım onaysız bir hesap çünkü bu yani ayrıca iletişim adresi istemiştim göndermemişsin gerekte yok zaten.
arkadşaım gereksiz tartışma içerisine sokuyosun beni. ben insanım şükür. senden öğrencek değilim. harakret ediyosun bak. tartışmıyorum senle. sana özel mesaj attım 1,42 olmaz dedim saygı duysana o zaman niye demedin hesabın onaysız bozmam diye.!!!!yapma lütfen. almıyosan satışımı baltalama bunları burda yazmanın alemi yok bilen biliyor. kul hakkıma giriyosun şuan. 1 bana haraket ettin 2 kurunu beğenmedim diye satışıma engel oluyosun. almıyosan saygı duyarım. sende saygı duymasını bil.!! madem çok biliyodun neden 1,42 diye teklif verdin. neyse ya bida yazmanı istemiyorum. almıyosan saygı duyarım. lütfen satışımı baltalama