HTML bir dizin ve güzel hazırlanmış emek verilmiş öncelikle ellerine sağlık dostum. Fakat Türkçe karakter sorunu var bazı yerlerde onları da düzeltirsen daha güzel olur.

Örneğin: Domain+Script+Yçerik