Arkadaşlar Vbulletin Hakkında Birkaç Soru Sorucam.

Birçok Sitede Okudum. Vbulletin Lisanssız Olursa '' Er Yada Geç '' %100 Lisans Alınmassa Kapanır Deniyor.

Peki Host Tr Lokasyon Diilde Örneğin ; İngilte Lokasyon Olsa.

Yine Kapanırmı ?

Farzedelimki Kapanır Diyelim. O Zaman Doğal Olarak Vbulletin Kullanmıycaz
( Lisans Almak İstemiyosak )

Peki , Farzedelimki Smf Forum Açtım , İçerik ; Mp3 İndirme..

Bunun Kapanma Oranı % Kaçtır ?

Kapandığında Sadece Domainmi Kapanıyo Yoksa Hostla Berabermi Kapatıyolar..

Son Olarak Domain Yurtdışından Alınmış Olsa Yine Kapanırmı ?

Belki Acemice Sorular Ancak Benim İçin Ve Bunları Merak Edenler İçin Güzel Bi Konu Olabilir..

Cevap Veren Herkese Teşekkürler..