Arkadaşlar Vbulletin Hakkında Birkaç Soru Sorucam.
Birçok Sitede Okudum. Vbulletin Lisanssız Olursa '' Er Yada Geç '' %100 Lisans Alınmassa Kapanır Deniyor.
Peki Host Tr Lokasyon Diilde Örneğin ; İngilte Lokasyon Olsa.
Yine Kapanırmı ?
Farzedelimki Kapanır Diyelim. O Zaman Doğal Olarak Vbulletin Kullanmıycaz
( Lisans Almak İstemiyosak )
Peki , Farzedelimki Smf Forum Açtım , İçerik ; Mp3 İndirme..
Bunun Kapanma Oranı % Kaçtır ?
Kapandığında Sadece Domainmi Kapanıyo Yoksa Hostla Berabermi Kapatıyolar..
Son Olarak Domain Yurtdışından Alınmış Olsa Yine Kapanırmı ?
Belki Acemice Sorular Ancak Benim İçin Ve Bunları Merak Edenler İçin Güzel Bi Konu Olabilir..
Cevap Veren Herkese Teşekkürler..