NetDm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan etkenin biriside yarışmayı açan kişi. o yarışmaya baktığımda herkes logunun hazır olduğunu söylüyor ve yarışma sahibi kimseyi ilgilendirmez diyor.
o yüzden kimse birşey diyemiyor karar yarışmayı açan kişinindir
Peki çalıntı bir logoya prim vermek ne kadar doğru? Birinci seçmek ne kadar doğru? Bunu yorumlarmısınız..