Axbilisim_Berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site çok basit kaçmış bence. Türkiye üzerinde bu sistemin yürüyeceğine inanmıyorum açıkcası . Malum altyapı masrafları avrupaya göre çok daha fazla olacak. Yurt dışında 100 dolara 100mbit unmetered hat alırken tr de bu fiyata 10mbit hat bile alınamamakta.
Altyapı masrafının en son sorun olacağı yer olur dosyahosting.net. Artık yurtdışındaki bol hat türkiyede de mevcut, artık telekom hattı zorlunluluğu yok. Belki çok çok ucuz değil ama en azından daha fazla hattı daha ucuza alabiliyorsunuz.