site çok basit kaçmış bence. Türkiye üzerinde bu sistemin yürüyeceğine inanmıyorum açıkcası . Malum altyapı masrafları avrupaya göre çok daha fazla olacak. Yurt dışında 100 dolara 100mbit unmetered hat alırken tr de bu fiyata 10mbit hat bile alınamamakta.